MPaR'08 - artykuł nr 27
Rynki wybranych grup produktó konsumenckich w Polsce i ich zmiany w latach 1998-2005
Jacek Strojny
Streszczenie:
Przeprowadzone w pracy Rynki wybranych grup produktów konsumpcyjnych w Polsce i ich zmiany w latach 1998-2005 (K. Kukuła, J. Strojny) badanie rynku konsumenckiego dotyczy okresu 1998-2005 i obejmuje następujące kategorie produktowe: napoje alkoholowe, odzież i obuwie, elektronika użytkowa, kosmetyki i produkty toaletowe, papierowe produkty higieniczne, produkty do samodzielnego składania, urządzenia elektryczne domowego użytku, produkty ogrodowe, artykuły wyposażenia domu, gorące napoje, środki czystości, drobne artykuły wyposażenia domu, środki ochrony zdrowia (bez recepty), żywność pakowana, produkty dla zwierząt domowych, napoje bezalkoholowe, wyroby tytoniowe, zabawki i gry. Analiza obejmuje wzorce rozwoju rynku oraz zmiany jego struktury w czasie.
Nota bibliograficzna:
Jacek Strojny. (2008). Rynki wybranych grup produktó konsumenckich w Polsce i ich zmiany w latach 1998-2005. W: Tadeusz Trzaskalik (red.), Modelowanie Preferencji a Ryzyko '08. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, s. 355-370